Скрипторий: Spell - fungal hyphae (divine mysteries)
Назад к списку всех объектов Divine MysteriesКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - fungal hyphae (divine mysteries)
Fungal Hyphae
Spell 2
Source Divine Mysteries
Traditions primal
Deity Cyth-V'sug
Duration 1 minute
Thin hyphae grow from your feet and plunge into the earth, creating a symbiotic fungal network that attaches to plants within 30 feet and connects you to their root systems. You gain an imprecise tremorsense, allowing you to sense anything directly touching plants within that distance. If you move, the hyphae snap, and the spell ends.
Heightened (4th) You can control plants in the area to a small degree, allowing you to make Strikes with tree branches, exposed roots, or similarly solid plants. To do so, you use a Strike action, but you can Strike any creature you can detect with your tremorsense. These are spell attacks that deal 3d8 bludgeoning damage. Unusual plants, such as thorny vines, might deal a different type of damage at the GM's discretion. You can't make any other attacks through these plants, or take any other actions through them, other than these Strikes.
Heightened (6th) As 4th rank, but you can use other simple manipulate actions through the plants, including having a branch pick an object up or open a door, though more complex actions, such as picking a lock or disabling a trap, remain impossible.
Traditions primal
Deity Cyth-V'sug
Duration 1 minute
Thin hyphae grow from your feet and plunge into the earth, creating a symbiotic fungal network that attaches to plants within 30 feet and connects you to their root systems. You gain an imprecise tremorsense, allowing you to sense anything directly touching plants within that distance. If you move, the hyphae snap, and the spell ends.
Heightened (4th) You can control plants in the area to a small degree, allowing you to make Strikes with tree branches, exposed roots, or similarly solid plants. To do so, you use a Strike action, but you can Strike any creature you can detect with your tremorsense. These are spell attacks that deal 3d8 bludgeoning damage. Unusual plants, such as thorny vines, might deal a different type of damage at the GM's discretion. You can't make any other attacks through these plants, or take any other actions through them, other than these Strikes.
Heightened (6th) As 4th rank, but you can use other simple manipulate actions through the plants, including having a branch pick an object up or open a door, though more complex actions, such as picking a lock or disabling a trap, remain impossible.